مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:402020-07-04سياسي

بهره گیری از خدمات اداری در قم مشروط به استفاده از ماسک است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: طبق ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا استفاده از خدمات اداری، حمل و نقل شهری و.

مشروط به استفاده از ماسک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیژن سلیمان پور ظهر شنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس خود با ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: از 15 تیر ماه استفاده از ماسک در اماکن سرپوشیده، وسایل حمل و نقل عمومی و ادارات دولتی اجباری است و شهروندان باید برای بهره گیری از این خدمات از ماسک استفاده کنند.

به گفته وی، در ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی اگر فردی برای گرفتن خدمت ماسک نداشت از بدو ورود از ورود او جلوگیری می شود، هم چنین دستگاه اجرایی باید کارمندان خود را ملزم به استفاده از ماسک کنند.

سلیمان پور با تاکید بر اینکه ضمانت اجرای این ابلاغیه پیگیری تخلف از طریق مراجع قضایی است گفت: به وزارت صمت هم توصیه شده است نسبت به توزیع و تهیه ماسک های ارزان قیمت برای مردم به صورت جدی برنامه ریزی کند.

کاهش همکاری و حساسیت مردم قم نسبت به کرونا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به کاهش همکاری و حساسیت شهروندان بعد از فروردین درباره کرونا ویروس، گفت: در فروردین ماه با تلاش کادر درمانی، به ویژه همکاری خوب مردم قم، میزان ابتلاء به بیماری کاهش یافت، چنانچه در ابتدای شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از خدمات اداری در قم مشروط به استفاده از ماسک است

بهره گیری از خدمات اداری در قم مشروط به استفاده از ماسک است