مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 13:002020-07-04اجتماعي

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه به گونه ای باشد که تمام ساحت های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجازی پایگاه های تابستانی دانش آموزان که در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کاری را نمی توانیم معادل یادگیری قرار دهیم؛ یادگیری از بدو تولد آغاز می شود و ادامه دارد؛ آدم ها طوری ارتباط برقرار کرده و رفتار می کنند که یاد گرفتند.

وی با بیان اینکه مهمترین تمایزی که آدم ها با هم دارند در کیفیت یادگیری است، ادامه داد: انسان ها از طریق 4 نوع ارتباط یاد می گیرند که شامل ارتباط با خود، ارتباط با خدا، ارتباطی با خلق خدا و ارتباط با خلقت است؛ یادگیری امری محدود به زمان و مکان نیست و محدود به دوره ای از زندگی نیست.

حاجی میرزایی با بیان اینکه  تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه به گونه ای باشد که تمام ساحت های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه ای است که شبیه خانه باشد و دانش آموز احساس راحتی کند.

  وی به لزوم ارتباط خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: هدفی که در اوقات فراغت دنبال می کنیم با هدفی که در مدرسه دنبال می کنیم از هم جدا نیست و معتقدم به این فرصت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند