مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-04فرهنگي

رادیو اسماعیل آذر را نکو داشت


معاون صدا در آیین نکوداشت اسماعیل آذر گفت: یکی از رسالت های رسانه پاسداشت زبان و ادبیات فارسی است که علاوه بر برنامه سازی در رادیو در فضای مجازی نیز باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین رونمایی از سه گانه رادیو فرهنگ در پاسداشت زبان و ادب فارسی شامل حریر سخن (مشاعره رادیویی)، پرنیان ادب (شعر و موسیقی) و قند مکرر (حکمت ها و پندهای ادبی) در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو همزمان با چهاردهم تیر روز قلم، با حضور حمید شاه آبادی، معاون صدا، غلامعلی حداد عادل، رییس فرهنگستان فارسی، سرور بختی، رییس موسسه فرهنگی اکو از تاجیکستان، مدیران شبکه های رادیویی و امیر اسماعیل آذر برگزار شد.

در ابتدای این برنامه کلیپی تصویری با صدای اسماعیل آذر برای حضار نمایش داده شد و اجرای این مراسم را بهروز رضوی بر عهده داشت.

استقلال فرهنگی از مهم ترین ارکان استقلال و هویت ملی کشور است در این مراسم، حمید شاه آبادی، معاون صدا با تبریک روز قلم گفت: امیدوارم این برنامه خدمتی کوچک و قدمی ارزشمند در این حوزه باشد.

در شرایطی که نگرانی جدی برای فرسایش زبان فارسی وجود دارد، رسانه ملی وظیفه ای دو چندان دارد که تذکرات و هشدارهای مقام معظم رهبری، رسانه ملی گام های جدی در حوزه زبان و ادب فارسی برداشته و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو اسماعیل آذر را نکو داشت

رادیو اسماعیل آذر را نکو داشت