مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-04فرهنگي

موسیقی می تواند زبان دیپلماسی باشد/دو جایزه جهانی برای آلبوم بی کلام ایرانی


همزمان با انتشار آلبوم موسیقی بی کلام «نوازش لحظه ها» نشستی خبری با عوامل تولید این اثر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نشست خبری انتشار آلبوم نوازش لحظه ها ، روز گذشته پنج شنبه 12 تیر 1399 برگزار شد.

در این نشست سیداحمد میرمعصومی آهنگساز، به همراه دیگر عوامل در مورد چگونگی شکل گیری این اثر تا موفقیت آن در عرصه جهانی سخن گفتند.

  دو جایزه جهانی برای آلبوم نوازش لحظه ها در ابتدای این نشست خبری سیداحمد میرمعصومی صاحب اثر و آهنگساز گفت: آلبوم نوازش لحظه ها طی دو حضور رسمی در مسابقات جهانی، ابتدا در مسابقات بین المللی گلوبال موزیک اواردز (Global music awards) مدال نقره جهانی را در بخش بهترین آهنگسازی و بهترین آلبوم از آن خود کرد و بعد در جایزه بزرگ موسیقی آکادمیا موزیک به عنوان بهترین آلبوم موسیقی در بخش اینسترومِنتال و اَمبیِنت برگزیده شد.

  خالق آلبوم نوازش لحظه ها افزود: در حال حاضر این آلبوم در یک رقابت جهانی دیگر به نام یو کی اس دی در کشور انگلستان هم با سه اثر شرکت کرده است که هر سه آهنگ به مرحله نیمه نهایی این مسابقه راه پیدا کرده اند.

چارچوب این مسابقه که هنوز در حال برگزاری است به این صورت است که آثار راه یافته به مرحله نیمه نهایی حائز رتبه و کسب مدال می شوند یعنی همین الان که هنوز مسابقات به پایان نرسیده کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی می تواند زبان دیپلماسی باشد/دو جایزه جهانی برای آلبوم بی کلام ایرانی

موسیقی می تواند زبان دیپلماسی باشد/دو جایزه جهانی برای آلبوم بی کلام ایرانی