مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-04اقتصادي

پرداخت وام یک میلیونی کرونا به 22میلیون خانوار


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از پرداخت وام یک میلیونی کرونا به 22میلیون خانوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست همکاری مشترک وزارت رفاه و یونیسف در پیشگیری و درمان کرونا با حضور احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی و مندیپ اوبرایان ، نماینده صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف)، به صورت مجازی برگزارشد.

میدری با اشاره به برنامه های مصوب سال 2019-2020 ، حمایت از طراحی فنی و ایجاد سیستم ملی پایش فقر چند بعدی کودک و بزرگسال، معرفی سیستم شناسایی و پاسخگویی به موقع نیازهای کودکان (Real-time Monitoring ) و ارائه حمایت های فنی از طراحی سیستم ها و طرح های حمایت اجتماعی مبتنی بر شواهد حساس به کودک را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی، مطالعات موردی شامل کودکان بازمانده از تحصیل، امنیت غذایی و حمایت مالی از زنان باردار و مادران شیرده دچار سو تغذیه در سیستان و بلوچستان را از جمله برنامه های در دست اقدام این معاونت در سال 2020 اعلام کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توزیع اقلام بهداشتی اهدایی صندوق کودکان ملل متحد از طریق سمن ها را از جمله اقدامات مشترک در زمینه کاهش تبعات این بیماری ذکر کرد و گفت: ما نیز تجربیات جدید و مفیدی در زمینه کووید 19 داریم و بر اساس اطلاعات پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در همان ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام یک میلیونی کرونا به 22میلیون خانوار

پرداخت وام یک میلیونی کرونا به 22میلیون خانوار