مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-04اقتصادي

مرمت و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از آغاز مرحله جدید مرمت و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از آغاز مرحله جدید مرمت و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود خبر داد.

حمیدرضا حسنی14 تیر ماه با اعلام این خبر افزود: برداشت کاهگل فرسوده، تخلیه بندهای فرسوده گنبدها و دوغاب ریزی، کنف گذاری، اجرای کاهگل مجدد و دیگر مرمت های موضعی از برنامه های دردست اجرا برای مرمت این حمام تاریخی است.

وی گفت: مرمت بام و گنبدهای حمام چهارسوق در راستای مرمت و ساماندهی ابنیه تاریخی شاهرود، از محل اعتبارات ملی و با مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: حمام چهارسوق شاهرود از بناهای کاربردی دوره صفویه و قاجاریه بوده و در محله بیدآباد واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان،این حمام تاریخی در تاریخ 10/7/1380 با شماره 4026 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود

مرمت و ساماندهی حمام تاریخی چهار سوق شاهرود