مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-04دانش

کرونا مصاحبه کنکور دکتری 99 را هم مجازی کرد


رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در فرایند مصاحبه کنکور دکتری 99 اولویت با مصاحبه مجازی است البته نمی توان به صورت مطلق تاکید بر مجازی شدن همه مصاحبه‌ها داشت.

این مسأله به دانشگاه،‌ شهر، رشته و تعداد داوطلبان دعوت شده به مصاحبه بستگی دارد و در نهایت دانشگاه‌ تصمیم گیرنده نهایی است.

ابراهیم خدایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا درباره مجازی شدن مصاحبه کنکور دکتری 99، اظهار داشت: 50 درصد نمره پذیرش در آزمون دکتری بر اساس مصاحبه است؛ در این زمینه معاونت آموزشی وزارت علوم و سازمان سنجش آموزش کشور درصدد کاهش مدت زمان مصاحبه با مجازی کردن آن هستند تا داوطلبان پذیرفته شده اوایل آبان ماه سرکلاس بروند.

معاون وزیر علوم گفت: معاونت آموزشی وزارت علوم با صدور بخشنامه ای به دانشگاه های پذیرنده دوره دکتری از آنان خواست سعی در فراهم کردن زیرساخت های مصاحبه مجازی کنند تا به محض اعلام اسامی داوطلبان مجاز، بلافاصله فرایند مصاحبه مجازی برگزار شود.

رییس سازمان سنجش با بیان اینکه زیرساخت های دانشگاه ها در ترم دوم تحصیلی برای مجازی شدن آموزش ها فراهم شده بود، افزود: هماهنگی های اجرایی در این زمینه به شدت در حال انجام است و دانشگاه ها با تجربه آموزش مجازی امکان برگزاری این مصاحبه های مجازی را هم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مصاحبه کنکور دکتری 99 را هم مجازی کرد

کرونا مصاحبه کنکور دکتری 99 را هم مجازی کرد