مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-04سياسي

حل مشکلات کتابخانه های عمومی در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود


نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند از پیگیری حل مشکلات کتابخانه های عمومی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی فروردین، نماینده منتخب مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی؛ کمال علوی، فرماندار شهرستان فیروزآباد، عزیزالله هاشمی زاده، امام جمعه فیروزآباد و روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس ضمن بازدید از کتابخانه عمومی روزبه فیروزآباد، در نشستی که صبح شنبه برگزار شد، مسائل و مشکلات حوزه کتابخانه ها در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان، استان و کشور را مورد طرح و بررسی قرار دادند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این دیدار عنوان کرد: کتاب و کتابخانه از دیرباز در دین و فرهنگ ما وجود داشته است و در باب اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی می توان به این نکته اشاره کرد که اولین کلامی که بر پیامبر اسلام نازل شد امر به خواندن بود و امروز ما مفتخریم که امر به خواندن را ترویج می کنیم.

منوچهری ادامه داد: قانون تأسیس و نحوه اداره نهاد کتابخانه های عمومی کشور دارای تعارضات و تناقضاتی است که امید داریم با همکاری نمایندگان محترم این مشکلات حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کتابخانه های عمومی در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود

حل مشکلات کتابخانه های عمومی در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود