مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-04فرهنگي

نمایشگاه گروهی نقاشی در همدان دایر شد


به همت گروه هنری 20 در 20 و به مناسبت تولد امام رضا (ع) نمایشگاه گروهی نقاشی در همدان دایر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ گروه هنری 20 در 20، گروهی متشکل از هنرمندان، دانشجویان و اساتید هنر است که از سال 1397 در همدان با هدف ارتقای فرهنگ بصری و ترویج فرهنگ خرید و فروش آثار هنری شروع به فعالیت کرده است.

در این راستا مدیر این گروه در گفت وگو با فارس با بیان اینکه تلاش مجموعه ما برقراری ارتباط مؤثر بین هنرمند و مخاطب است تا علاقه ­مندان به هنر و آثار هنری بتوانند از وجود یک اثر در محیط زندگی خود بهره مند شوند افزود: همه آثار ما با قطعات مشخص 20 در 20 و قیمت یکسان در نمایشگاه ها عرضه می شود.

آزاده مرادی گفت: این بار گروه هنری 20 در 20 به میمنت ولادت حضرت رضا(ع) و روز محیط­ بان نمایشگاه و کارگاه هنری خود را با همکاری بنیاد مهر پایدار و حامیان محیط زیست مهرگان برگزار کرده است.

وی ادامه داد:  استاد عطاالله یوسفی مدرس کارگاه یک روزه این برنامه بود که در روز افتتاحیه در این کارگاه آشنایی با برخی تکنیک ­های آبرنگ را به شرکت کنندگان آموزش دادند.

مدیر اجرایی گروه هنری 20 در 20 تاکید کرد: این نمایشگاه نقاشی از تاریخ 13 تیرماه تا 19 تیرماه از ساعت 17 تا 20:30 در دفتر بنیاد مهر پایدار در میدان رسالت بالاتر از شهرداری، ساختمان شال، طبقه 4، واحد یک ضمن رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گروهی نقاشی در همدان دایر شد

نمایشگاه گروهی نقاشی در همدان دایر شد