مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-03سياسي

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد


در سومین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی مجتبی محمودی با رأی قاطع اعضا، به عنوان مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، پس از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی که با مشارکت بیش از 80درصدی اعضا همراه بود، انتخاب مدیر خانه مطبوعات به عنوان یکی از ضروری ترین برنامه های هیئت مدیره در اولویت دستور کارها قرار گرفت.

در این زمینه در مرحله بارش فکری 13 نفر با سوابق رسانه ای ممتاز از میان فعالان و پیشکسوتان رسانه های استان به عنوان گزینه های مدیریت خانه مطبوعات و رسانه های استان انتخاب شدند.

برای رسیدن به فرآیند مطلوب انتخاب از میان این 13 نفر، در اولین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی یک مرتبه رأی گیری انجام شد و گزینه های مطرح در دو گروه به ترتیب آرا دسته بندی شدند.

بااین حال طی یک هفته گذشته با همه این 13 نفر تماس گرفته و درخواست شد تا در صورت تمایل به قبول این مسئولیت، برنامه های عملی و اجرایی خود را به هیئت مدیره ارائه دهند که 6 نفر از این 13 نفر برای پذیرش این مسئولیت اعلام آمادگی کردند و برنامه زمان بندی برای ارائه برنامه هایشان تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد