مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-03سياسي

نقش اطلاع رسانی در کاهش تخلفات آبی


مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از موارد بسیار مهم و تأثیرگذار در کاهش تخلفات است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از موارد بسیار مهم و تأثیرگذار در کاهش تخلفات است.

غلامرضا مدنیان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حقوقی شرکت آب منطقه ای لرستان، با اشاره به اجرای پویش الف - ب- ایران، اظهار کرد: باتوجه به شرایط کنونی وزارت نیرو در دو فضای کاری سازوکارها وساخت وسازها، وزیر نیرو محورهای زیادی را به عنوان بحث کاری مشخص کردند که درفضای سازوکارها بخش های عمده ای مربوط به مباحث حقوقی است و باتوجه به شرایط کنونی کشور ضروری است مباحث حقوقی در چارچوب قوانین اجرایی شود.

وی با بیان این که اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از موارد بسیار مهم و تأثیرگذار در کاهش تخلفات است، تصریح کرد: نیاز است روابط عمومی با واحد حقوقی و سایر واحدهای شرکت ارتباط داشته و قوانین ناظر بر تخلفات آبی به صورت بروشور و در قالب سند روابط عمومی در هنگام عقد قرارداد به بهره برداران ارائه شود که این امر تأثیر به سزایی در کاهش تخلفات دارد.

مدنیان بیان کرد: یکی از مشکلات مهم در نظام حقوقی کشور در بخش آب این است که فرهنگ سازی حقوقی به اندازه کافی انجام نشده ومردم تصورمی کنند هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اطلاع رسانی در کاهش تخلفات آبی

نقش اطلاع رسانی در کاهش تخلفات آبی