مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-03اقتصادي

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز شهر ملی گلیم در ایلام


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از اختصاص اعتبار برای اجرای فصل دوم تجهیز و تعمیر دبیرخانه شهر ملی گلیم نقش برجسته استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: با اختصاص یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به زودی فصل دوم تجهیز و تعمیر دبیرخانه شهر ملی گلیم نقش برجسته استان آغاز می شود.

وی افزود: در راستای معرفی تولید، توزیع، تکمیل زنجیره تولید و همچنین معرفی بیشتر این صنعت بومی دبیرخانه شهر ملی گلیم در استان راه اندازی شده است.

شنبه زاده اظهار کرد: هدف از راه اندازی دبیرخانه شهر ملی گلیم نقش برجسته، انجام فعالیت های پژوهشی، تهیه پلان های مدیریتی و برنامه ریزی به جهت حرکت به سمت جهانی شدن شهر ایلام به عنوان گلیم نقش برجسته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از دیگر اهداف این دبیرخانه را تقویت همکاری بین المللی میان شهرهایی که خلاق شناخته شده اند، عامل راهبردی در راستای توسعه پایدار آن ها و بهبود دسترسی و مشارکت در زندگی فرهنگی و برخورد از کالاهای فرهنگی و خدمات و همچنین خلاقیت در برنامه ها و توسعه راهبردی محلی و ملی عنوان کرد.

شنبه زاده تأکید کرد: انتخاب ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته نقش مهمی در جذب گردشگر و رونق صنایع دستی استان و همچنین معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز شهر ملی گلیم در ایلام

اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز شهر ملی گلیم در ایلام