مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-03سياسي

عملکرد کمیسیون تحقیق در رسیدگی به صلاحیت تاجگردون شفاف شود


بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در نامه ای به رییس کمیسیون تحقیق مجلس، شفافیت عملکرد کمیسیون تحقیق را در رسیدگی به صلاحیت اعتبارنامه نماینده مردم گچساران در خانه ملت خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، با توجه به تأیید صلاحیت اعتبارنامه تاجگردون نماینده مردم گچساران و حواشی پیرامون آن، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در نامه ای به نماینده مردم شهرستان های میامی و شاهرود و رییس کمیسیون تحقیق مجلس، شفافیت عملکرد کمیسیون تحقیق را در رابطه با رسیدگی به این موضوع خواستار شد.

متن نامه خطاب به علی اصغر خانی، رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: سخن را با فرازی از جملات رهبر عظیم الشأن انقلاب آغاز می کنیم: چه دست داشتن در فساد اقتصادی و چه چشم بستن به فساد اقتصادی چیزهایی است که حرکت عمومی کشور را کند می کند .

مجلس یازدهم، اولین مجلس در دومین گام انقلاب شکوهمند اسلامی است و با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر کشور که ویروس منحوس کرونا هم به آن دامن زده و همچنین مطالبات صریح و روشن رهبری حکیم و فرزانه انقلاب، اکنون یکی از مطالبات اصلی مردم از نمایندگان خویش مبارزه و تقابل همه جانبه با موضوع فساد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کمیسیون تحقیق در رسیدگی به صلاحیت تاجگردون شفاف شود

عملکرد کمیسیون تحقیق در رسیدگی به صلاحیت تاجگردون شفاف شود