مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-03سياسي

وحدت رویه و همبستگی مسئولان نظام تنها راه مقابله با گرانی هاست


امام جمعه موقت یزد برخورد جدی و مستمر با مفسدان اقتصادی را مهمترین مطالبه مردم از قوه قضاییه دانست و گفت: وحدت رویه و همبستگی مسئولان نظام تنها راه مقابله با گرانی و ساماندهی مشکلات اقتصادی است.

- ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد برخورد جدی و مستمر با مفسدان اقتصادی را مهمترین مطالبه مردم از قوه قضاییه دانست و گفت: وحدت رویه و همبستگی مسئولان نظام تنها راه مقابله با گرانی و ساماندهی مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدجواد آیت الهی در خطبه های این هفته 13 تیرماه نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت مقابله و مبارزه همه جانبه با هرگونه فساد در جامعه اسلامی، اظهار کرد: مبارزه جدی با مفسدان به ویژه فساد اقتصادی مهمترین مطالبه ملت ایران از قوه قضاییه است.

وی استمرار در بررسی جدی و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی را لازمه تقویت اعتماد عمومی بین افراد جامعه دانست و افزود: مسئولان ارشد قوه قضاییه بدانند که مردم در بحث مبارزه علیه فساد اقتصادی با تمام توان پشتیبان آنها هستند.

امام جمعه موقت یزد در ادامه مقابله با گرانی های کمرشکن و طاقت فرسا را از دیگر مطالبات مردم از مسئولان ارشد نظام عنوان کردو گفت: ما می دانیم که برخی از گرانی های موجود ناشی از تحریم های ظلالمانه و شیوع ویروس منحوس کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت رویه و همبستگی مسئولان نظام تنها راه مقابله با گرانی هاست

وحدت رویه و همبستگی مسئولان نظام تنها راه مقابله با گرانی هاست