مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-03سياسي

مسئولان تمام تقصیر گرانی را از تحریم و کرونا ندانند


امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه گرانی ها مردم را مستاصل کرده است، گفت: مردم متوجه شرایط هستند اما مسئولان هم تمام تقصیر گرانی ها را از تحریم و کرونا ندانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: شاهدیم که قوه قضاییه مبارزه جدی با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی آغاز کرده و خواسته مردم این است که این مبارزه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با فساد از دوره قبل آغاز شده بود، افزود: متأسفانه معمولاً اینگونه است که همواره شروع برنامه ها خوب است اما در میانه راه رها می شود که درخواست ما از رییس قوه قضاییه این است که مبارزه با فساد را تا زمانی که ریشه فساد از این مملکت قطع شود، ادامه دهند.

آیت اللهی با اشاره به 11 تیرماه سالروز شهادت شهید محراب، آیت الله صدوقی و فرزند ایشان، امام جمعه فقید یزد عنوان کرد: شهید صدوقی و فرزندشان منشأ خدمات ارزشمندی برای استان یزد و از یاوران صدیق امام و انقلاب بوده اند.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرانی های کمرشکن و طاقت فرسایی که اخیراً بر ملت مؤمن و متعهد وارد آمده است، تصریح کرد: البته می دانیم که درصدی از این مشکلات و گرانی ها به خاطر تحریم هاست و بخشی هم به خاطر شیوع کرونا است اما نمی توان تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان تمام تقصیر گرانی را از تحریم و کرونا ندانند

مسئولان تمام تقصیر گرانی را از تحریم و کرونا ندانند