مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-03سياسي

راه اقتصادی مقابله با آمریکا تقویت تولید داخلی است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مهمترین راه مقابله عملی با استکبار جهانی در عرصه اقتصاد، تقویت تولید داخلی و تعامل با کشورهای مسلمان و تحت ستم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی و با رعایت پروتکل های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: باید خودمان را همواره زیر سایه قرآن بدانیم و اخلاق و رفتارمان را دینی و قرآنی کنیم.

وی اضافه کرد: خداوند گفته کلمه لا اله الا الله یک دژ محکم است که هر کس وارد آن شود محفوظ خواهد ماند البته شنیدن آیات قرآنی لیاقت و سعادت می خواهد و آنها که در این مسیر نیستند از لطف الهی بازمانده اند.

عابدینی تصریح کرد: در زمان غیبت باید به ائمه پناه ببریم تا خداوند لطفش را شامل ما کند و امروز که ولی فقیه موجب وحدت مسلمانان شده و صهیونیست ها را سر جای خود نشانده و دست غارتگری را قطع کرده است باید از آن حمایت و پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: ولایت فقیه راه ظهور را هموار و آینده درخشانی را پیش روی مسلمانان متصورمی کند و اگر درک ولایت فقیه را داشته باشیم لیاقت درک امام زمان را هم پیدا می کنیم و اگر بخواهیم آینده ما در مسیر حضرت باشد باید خود را آماده ظهور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اقتصادی مقابله با آمریکا تقویت تولید داخلی است

راه اقتصادی مقابله با آمریکا تقویت تولید داخلی است