مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-03اقتصادي

نمدمالی رامسر دارای نشان یونسکو است


رییس اداره میراث فرهنگی رامسر با بیان اینکه نمد شهر رامسر دارای نشان جهانی یونسکو است و باید به جهان معرفی شود خواستار برنامه ریزی در این زمینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر سحرخیز پیش ازظهر جمعه در نشست با هنرمندان نمدمال دهکده نمدمالان با بیان اینکه نمد شهر رامسر دارای نشان جهانی یونسکو بوده و باید به نقاط مختلف دنیا عرضه و معرفی شود، بر ضرورت ساماندهی و معرفی این دهکده تاکید کرد و افزود: البته این موضوع در سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته و به علت چرخه اقتصادی ضعیف جوانان از ادامه فعالیت در این هنر اصیل خودداری کرده اند.

سحرخیز تصریح کرد: تلاش برای پیوستن محله های فرهنگی شهر رامسر در محلات هدف براساس طرح بازآفرینی شهرداری می تواند در رونق نمدمالی تأثیرگذار باشد و برای این موضوع در طرح بازآفرینی شهر رامسر محله های هدف شناسایی و به شهرداری معرفی شده است.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر اظهار کرد: با فعال سازی دهکده صنایع دستی نمدمالان شهرستان رامسر می توان این نقطه از شهرستان را به جاذبه گردشگری شهر زیبای رامسر تبدیل کرد وی گفت: البته در این راستا باید کارگاه های واقع در دهکده نمدمالان شهر رامسر تقویت و زمینه بازدید مشتریان از روند تولید این هنرصنعت فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمدمالی رامسر دارای نشان یونسکو است

نمدمالی رامسر دارای نشان یونسکو است