مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-03دانش

مهلت ثبت نام آزمون های ارزشیابی داروسازی و دندانپزشکی فردا 14 تیر ماه پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ، نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی .

- مهلت ثبت نام در آزمون های ملی دندانپزشکی ، ارزشیابی داروسازی و ارتقای داروسازی برای دانش آموختگان خارج از کشور فردا 14 تیر ماه پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در سیزدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ، نوزدهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور و هفتمین دوره آزمون ارتقای دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد داروسازی خارج از کشور به دکتری عمومی داروسازی فردا 14 تیر ماه 99 پایان می یابد.

آن دسته از متقاضیان شرکت در این آزمون ها که در بازه قبلی موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا ساعت 9 صبح فردا 14 تیرماه 99 با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

ir نسبت به ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود اقدام کنند.

این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور (1)، آزمون ملی دندانپزشکی (1) و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون های ارزشیابی داروسازی و دندانپزشکی فردا 14 تیر ماه پایان می یابد

مهلت ثبت نام آزمون های ارزشیابی داروسازی و دندانپزشکی فردا 14 تیر ماه پایان می یابد