مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-03اقتصادي

بهره برداری از واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان تیرماه


از 41 هزار و 378 واحد مسکن مهر به جز 296 واحد که مربوط به اداره کل تعاون است، مابقی واحدها آماده واگذاری است و تا پایان تیرماه به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر بهنامجو در جلسه شورای مسکن استان اردبیل از ثبت نام 9 هزار نفر در سامانه طرح مسکن ملی در کل شهرهای استان خبر داد عنوان کرد: در مرحله اول این طرح 530 واحد ثبت نامی مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی افزود: از 530 واحد مورد قبول در مرحله اول 120 نفر مدارک مورد نیاز را تحویل و تکمیل پرونده کرده و پیش بینی می شود 250 نفر دیگر نیز از این مرحله حائز شرایط خواهند شد.

استاندار اردبیل از پایش 8400 ثبت نام کننده در مرحله دوم خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط بنا بر فراخوان اداره راه و شهرسازی در مرحله دوم تکمیل پرونده خواهند کرد.

بهنام جو تصریح کرد: برای کوتاه مدت در شهرک های موجود نیایش، الهیه، وحدت اردبیل و شهرک های جدید 1000 و احد زمین وجود دارد و 500 واحد نیز قبلاً تحویل داده شده است.

وی با اشاره به این که برای 3500 واحد دیگر نیز شهرک جدید احداث خواهد شد گفت: تمام دستگاه های اجرایی باید جهت تأمین زیر ساخت این شهرک ها همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: متولی طرح اقدام مسکن ملی در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت راه و شهرسازی و در شهرهای کوچک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان تیرماه

بهره برداری از واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان تیرماه