مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 تیر 1399 ساعت 03:502020-07-03اقتصادي

جزییات ثبت درخواست بیمه بیکاری در 5 استان


در ادامه تکمیل سامانه جامع روابط کار زیرسامانه جدید بیمه بیکاری در پنج استان فارس، سمنان، قزوین، اردبیل و هرمزگان به شکل آزمایشی آغاز به کار کرد.

- در ادامه تکمیل سامانه جامع روابط کار زیرسامانه جدید بیمه بیکاری در پنج استان فارس، سمنان، قزوین، اردبیل و هرمزگان به شکل آزمایشی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برابر اعلام اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار، زیرسامانه جدید بیمه بیکاری در پنج استان فزوین، اردبیل، فارس، سمنان و هرمزگان به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و وارد شده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

همچنین کسانی که پیش از این در سامانه بیمه بیکاری درخواست خود را به ثبت رسانده اند و بیکاری آنها کماکان ادامه دارد زمان ورود به سامانه جدید برای آنها از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و سامانه جدید بیمه بیکاری پس از آنکه مراحل آزمایشی خود را در استانهای مذکور گذراند در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

زیرسامانه جدید بیمه بیکاری یکی از زیرمجوعه های سامانه جامع روابط کار به شمار می رود.

سامانه جامع روابط کار یک طرح ملی است که بیش از 48 زیرسامانه دارد و متولی اجرای آن معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت درخواست بیمه بیکاری در 5 استان

جزییات ثبت درخواست بیمه بیکاری در 5 استان