مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 22:102020-07-02پزشكي

کشف بیش از 3 میلیون ماسک و دستکش احتکار شده در زنجان


فرمانده انتظامی استان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 3 میلیون ماسک و دستکش، 16 هزار لیتر الکل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در استان با اشاره به اقدامات انجام گرفته اظهار کرد: با تشکیل اکیپ های تلفیقی با دانشگاه علوم پزشکی استان طی هفته گذشته بیش از 600 مورد بازرسی از اماکن عمومی انجام شده است.

    وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، اضافه کرد: بر این اساس طی هفته گذشته به 140 واحد تذکر کتبی، 17 واحد اخطار پلمب و بیش از 10 واحد نیز پلمب شده است.

    فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کشف بیش از 3 میلیون ماسک و دستکش احتکار شده، ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون در این استان با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی بیش از 25 هزار و 384 واحد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بازید انجام شده است.

    سردار جهانبخش با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در یگان های انتظامی، اظهار داشت: طی این بازرسی ها بیش از 12 هزارو 457 فقره تذکر صادر شده و یک هزارو 260 فقره اخطاریه و 460 واحد نیز تاکنون پلمب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 میلیون ماسک و دستکش احتکار شده در زنجان

کشف بیش از 3 میلیون ماسک و دستکش احتکار شده در زنجان