مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 21:552020-07-02پزشكي

ابتلاهای خانوادگیِ کرونا / شلوغی دوباره بیمارستان ها


یک فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط ابتلا به کرونا، طوری است که خانواده ها درگیر می شوند، گفت: اکنون خانواده ها تصور می کنند که کرونا تمام شده و رفت و آمدها و دید و بازدیدها را آغاز کرده اند و همه با هم مبتلا می شوند.

- یک فوق تخصص بیماری های عفونی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط ابتلا به کرونا، طوری است که خانواده ها درگیر می شوند، گفت: اکنون خانواده ها تصور می کنند که کرونا تمام شده و رفت و آمدها و دید و بازدیدها را آغاز کرده اند و همه با هم مبتلا می شوند.

دکتر مینو محرز در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه پیشگیری از ابتلا به کرونا در شرایط فعلی، گفت: در حال حاضر در دنیا ثابت شده است که بهترین راه در شرایط فعلی برای کنترل بیماری این است که همه افراد جامعه از ماسک استفاده کنند.

در عین حال به صورت درست باید از ماسک استفاده کنند؛ به طوری که بر روی بینی را بگیرد و دست هایشان را هم به صورت مرتب بشویند.

وی با بیان اینکه مردم در موارد غیر ضروری از منزل خارج نشوند، گفت: اگر هم بیرون می آیند مهم ترین نکته این است که حتما ماسک بزنند و اگر این موضوع را رعایت کنیم بیماری کنترل می شود.

اکنون طبق مطالعاتی که در دنیا انجام شده، به این نتیجه رسیده اند که استفاده از ماسک بسیار موثر است و بر همین اساس بسیاری از کشورها استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلاهای خانوادگیِ کرونا / شلوغی دوباره بیمارستان ها

ابتلاهای خانوادگیِ کرونا / شلوغی دوباره بیمارستان ها