مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 18:052020-07-02سياسي

طرح ساماندهی بازار مسکن هفته آینده ارائه می شود


نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود یک ماه است که بر روی آن کار می کنیم و در هفته آینده به عنوان طرح دو فوریتی به مجلس ارائه می شود تا وضعیت مسکن را به سرانجام برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از اصفهان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این‌که مجلس یازدهم با توجه به شرایط مردم مجلسی خاص است، اظهار داشت: در این دوره از مجلس مردم انتظارات و توقعات بسیاری از آن دارند، امیدوار هستیم بتوانیم در این مقطع آن‌چه حق مردم است را تأمین کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توقعات مردم از نمایندگان یا در چارچوب وظایف است یا خارج از آن افزود: بر اساس اصل 71 تا 99 قانون اساسی شرح وظایفی برای مجلس شورای اسلامی تعریف شده است، نمی‌شود از مجلس انتظار داشت که جایگزین قوه مجریه در انجام امور شود.

وی با بیان این‌که به دلیل تغییر در آیین‌نامه، زمان ابتدایی برای تشکیل کمیسیون‎ها حدود 12 روز بیشتر از دوره‌های قبل طول کشید، گفت: در دوره‌های قبل در آیین‌نامه بحث امتیاز مطرح نبود و بر اساس سوابق افراد یک تقسیم کمیسیون انجام می‌شد و هیأت رییسه با رایزنی این موضوع را به انجام می‌رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی بازار مسکن هفته آینده ارائه می شود

طرح ساماندهی بازار مسکن هفته آینده ارائه می شود