مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-02پزشكي

2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید


در مراسمی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، دو پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، دو پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره برداری رسید.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین افتتاح و بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی اهر اظهار کرد: هنوز بحران بیماری کرونا ویروس در کشور به پایان نرسیده و ممکن است تا پایان سالجاری درگیر این بیماری باشیم، از این رو لازم است در خصوص کنترل و آموزش مردم تلاش شود.

قاسم جان بابایی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کادر درمانی و تیم پزشکی بیماری کرونا کنترل شده و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم از این بحران نیز به زودی عبور کنیم.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی شهرستان اهر در خصوص مقابله با کرونا، گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام روش های مقابله با بیماری کرونا می توانند علاوه بر کمک به کادر درمان، زمینه کاهش و درمان این بیماری را افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید

2 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان اهر به بهره برداری رسید