مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-02سياسي

اجازه بسته شدن موزه ای را در آذربایجان شرقی نمی دهیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی موزه مطبوعات استان به عنوان اولین موزه مطبوعات کشور در آینده نزدیک، گفت: حمایت از فعالیت موزه ها از اولویت های مدیریت استان است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات استان با وی، با اشاره به نقش مهم رسانه و مطبوعات در رفع مشکلات جامعه، گفت: رسانه ها باید در جهت دهی افکار عمومی و مطالبه از مسئولان برای رفع مشکلات، پیشرو و پیش قدم باشند و خانه مطبوعات استان به عنوان یک تشکل مستقل برخاسته از بطن جامعه خبری، به هدایت و اثربخشی این جریان کمک کند.

وی با بیان اینکه رسانه ها نه سخنگوی دولت هستند و نه مخالف دولت، افزود: رسالت اصلی رسانه ها، فرهنگ سازی، آگاهی بخشی، هم صدایی با مردم و تلاش برای رشد و توسعه همه جانبه جامعه است.

  پورمحمدی خاطرنشان کرد: نقد، ضرورت رفع مشکلات و اصلاح امور است و منتقدان باید به شاخصه های نقد سازنده و منصفانه آگاهی کامل داشته باشند.

  استاندار آذربایجان شرقی، ارتقای سطح آگاهی و پویایی جامعه و افزایش قدرت بازدارندگی جامعه نسبت به جرایم و تخلفات را از دیگر کارکردها و مسئولیت های اصلی مطبوعات و رسانه ها برشمرد و گفت: قدردان فعالیت تمام رسانه ها با هر نگرشی هستیم، ولی بر این باوریم که اگر رسانه ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه بسته شدن موزه ای را در آذربایجان شرقی نمی دهیم

اجازه بسته شدن موزه ای را در آذربایجان شرقی نمی دهیم