مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 11:002020-07-02پزشكي

کرونا را کنترل نکنیم در فصل سرما با بحران جدی تری مواجه می شویم


چنانچه در این بازه زمانی نتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم، قطعا در فصول سرد سال با بحران های جدی تر مواجه خواهیم شد.

- معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: چنانچه در این بازه زمانی نتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم، قطعا در فصول سرد سال با بحران های جدی تر مواجه خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنج شنبه 12 تیرماه جلسه ستاد عملیات مدیریت ویروس کرونا در تهران با حضور قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، علیرضا زالی فرمانده این ستاد، رؤسا و معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، تهران و ایران برگزار شد.

جان بابایی ضمن ابراز نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در کشور، اظهار داشت: شرایط پایدار اپیدمی در هیچ استانی از کشور وجود ندارد و باید تدابیر کنترل این بیماری به روز رسانی شود.

وی ضمن انتقاد از مسافرت های بین استانی از سوی مردم، خاطرنشان کرد: مادامی که رفتارهای پرخطر و در ادامه آن نادیده گرفتن اصول بهداشتی وجود داشته باشد رسیدن به ثبات و کنترل کووید 19 کاری غیرممکن و یا بسیار دشوار خواهد بود.

معاون وزیر بهداشت ارائه راهکارهای اجرایی و استراتژیک را برای گذر از شرایط بحرانی کشور در مقابله با کووید 19 را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید تلاش کنیم با استفاده بهینه از منابع موجود سلامت شهروندان را تأمین و تضمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا را کنترل نکنیم در فصل سرما با بحران جدی تری مواجه می شویم

کرونا را کنترل نکنیم در فصل سرما با بحران جدی تری مواجه می شویم