مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-02سياسي

با دختران جوان حرف بزنیم/ روایت فعالیت گروهی که 20 سال کار تبلیغ حجاب می کند


مؤسسه فرهنگی هنری خیبر کرج با بیش از 20 سال فعالیت تخصصی در حوزه زن و حجاب، برگزاری بیش از 90 دوره آموزشی تربیت مُبلّغ حجاب و برگزاری بیش از 3000 نمایشگاه از جمله موسسات موفق در حوزه ترویج عفاف و حجاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسئله عفاف و حجاب یکی از  آموزه های دینی مهم و یکی از ارکان فرهنگی سبک زندگی اسلامی و ایرانی ماست که از همان روزهای بعد از انقلاب و به ویژه در سال های اخیر به شدت مورد توجه دشمن قرار گرفته و استکبار جهانی تمام تلاش خود را به کار انداخته است تا با استفاده از ظرفیت رسانه ای خود آن را در جامعه ما کم رنگ کند و دختر جوان ایرانی از فرهنگ غنی عفیف بودن و حجاب فاصله بگیرد.

اگرچه تلاش هایی در نهادهای رسمی کشور در این رابطه صورت می گیرد اما نبود یک سیاستگذاری واحد در رابطه با حجاب و نبود انسجام کافی در اجرای آن موجب شده است که خلاهایی در زمینه معرفی حجاب به نسل جوان به عنوان یک اصل مهم اجتماعی که تحکیم بخش خانواده است به وجود آید که این خلاها  را نیروهای مردمی فعال در حوزه فرهنگ باید پر کنند.

مؤسسه فرهنگی هنری کاربردی خیبر کرج با بیش از 20 سال فعالیت تخصصی در حوزه زن و حجاب، برگزاری بیش از 90 دوره آموزشی تربیت مُبلّغ حجاب و برگزاری بیش از 3000 نمایشگاه و کارگاه در دانشگاه ها، مدارس و مراکز فرهنگی از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دختران جوان حرف بزنیم/ روایت فعالیت گروهی که 20 سال کار تبلیغ حجاب می کند

با دختران جوان حرف بزنیم/ روایت فعالیت گروهی که 20 سال کار تبلیغ حجاب می کند