مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-02اقتصادي

افزایش سالانه غرق شدگی افراد در رودخانه های تهران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران از افزایش سالانه تعداد افراد غرق شده در رودخانه ها، کانال های انتقال آب و سدهای تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سید حسن رضوی با اشاره به اینکه در سال های گذشته به صورت متوسط 25 تا 30 نفر در منابع آبی تهران غرق شده بودند گفت: علی رغم اطلاعیه ها و هشدارهای داده شده به مردم، تعداد افراد غرق شده در منابع آبی تهران درحال افزایش است.

وی با بیان اینکه اکثر افراد غرق شده، شنا بلد بودند افزود: به دلیل ترسالی در دو سال گذشته و خروجی های سنگین سدها با حجم آبی معادل 15 مترمعکب برثانیه و با افزایش گرمای هوا، مردم برای شنا و تفریح در کنار رودخانه ها اتراق می کنند که عواملی مانند شنا، گرفتن سلفی و یا بی توجهی والدین به فرزندانشان در آب غرق می شوند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران مجاورت جاده هایی مانند چالوس و هراز را در کنار رودخانه ها از دیگر دلایل عرق شدگی دانست و ادامه داد: با این شرایط امکان سقوط خودروها در داخل رودخانه ها افزایش یافته و همین موضوع نیز آمار غرق شدگی را بالا می برد.

رضوی بیشترین نگرانی را در شبکه های آبیاری دانست و گفت: با افزایش حومه نشینی در استان تهران و قرار گرفتن شبکه های آبیاری در اطراف این شهر‏, همین موضوع سبب شده تا 70 درصد غرق شدگی ها در این کانال ها اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سالانه غرق شدگی افراد در رودخانه های تهران

افزایش سالانه غرق شدگی افراد در رودخانه های تهران