مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-02اقتصادي

رازها، خواص و فواید کفیر برای ایمنی بدن چیست؟


کفیر، یک قارچ حاوی انواع باکتری مفید است که رازهای زیادی در خود برای تقویت سیستم ایمنی بدن دارد و ‏اگرچه هزاران سال قدمت دارد، امروزه به یک محصول محبوب در کشورهای پیشرفته تبدیل شده است.

کفیر ‏ناری هم به تازگی در بازار ایران به طور گسترده عرضه شده که در این مقاله با نگاهی بر آن، به فواید کلی ‏کفیر می‌پردازیم.

‏ کفیر، و به خصوص نوع نوشیدنی آن، محصول جدیدی در ایران نیست و اگر از فروش دارویی و گیاهی برای مصرف خانگی بگذریم، از ‏سال‌ها قبل، برندهای مختلفی به تولید آن روی آورده‌اند.

کاله هم اگرچه در گذشته محصول کفیر را با نام کفیر کاله تولید می‌کرد، اما ‏اخیرا دست به خلق برند جدیدی به نام «کفیر ناری» زده تا محصولات کفیری خود همچون نوشیدنی و ماست را با هدف تقویت ‏سیستم ایمنی بدن به طور گسترده‌تری عرضه کند؛ به خصوص اینکه اکثر مردم آن را با دوغ اشتباه می‌گیرند، یا نمی‌دانند گاز و کف ‏زیاد آن طبیعی و ناشی از فرآیند تخمیر است و در نهایت اینکه با خواص سلامتی‌بخش معجزه‌آسای آن آشنا نیستند.

‏ اما کفیر چیست؟تاریخچه این محصول به زمانی برمی‌گردد که مردم ساکن کوه‌های قفقاز در روسیه، شیر را در پوست بز با دانه‌های کفیر تخمیر ‏می‌کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازها، خواص و فواید کفیر برای ایمنی بدن چیست؟

رازها، خواص و فواید کفیر برای ایمنی بدن چیست؟