مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-02اقتصادي

تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد


معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور اعلام کرد: امروزه باید سازمان تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد تا کسی بیهوده متضرر نشود چراکه همیشه یک سوی ضرر شهروندان هستند.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی: تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد ایسنا/همدان معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی کشور اعلام کرد: امروزه باید سازمان تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد تا کسی بیهوده متضرر نشود چراکه همیشه یک سوی ضرر شهروندان هستند.

محمد بارانی پنجشنبه 12 تیرماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان، اظهار کرد: راهبرد اساسی سازمان تعزیرات داشتن هنر تسهیلگری بوده و نیاز این زمان به افرادی است که هنر قضایی و شبه قضایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که در استان همدان مانع تولید و رونق اشتغال نشویم، افزود: کسب و کارهای مختلف از آبان ماه سال گذشته اوضاع خوبی نداشته و در اواخر بهمن با شیوع کروناویروس مهر تأییدی بر کسب و کار نامناسب زده شد و ما نباید بر محور خشک ملاحظات قانونی حرکت کرده و آنها را بیشتر متضرر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد

تعزیرات هوشمندانه به پرونده مختلفان اقتصادی و صنعتی بپردازد