مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-02سياسي

تردد در رواق ها و مکان های مطهر مسقف محدود شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما که از مشهد مقدس و از جوار حرم نورانی حضرت امام رضا علیه السلام پخش شد افزود: - تولیت آستان قدس درخصوص احتمال وضع محدودیت های بیشتر در حرم مطهر رضوی گفت: اکنون تردد در رواق ها و مکان های مطهر مسقف،محدود شده و زائران از آن محروم هستند و فقط صحن هایی که مسقف نیست بازاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در برنامه گفت و گوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما که از مشهد مقدس و از جوار حرم نورانی حضرت امام رضا علیه السلام پخش شد افزود: در سه ماه اسفند تا اردیبهشت اجاره های مستاجران مغازه های وابسته به آستان قدس را نگرفتیم و برای برخی از کسبه ها، وام هم در نظر گرفتیم.

وی همچنین با بیان اینکه در آموزه های دینی بر روی معرفت دینی تاکید شده است گفت: امیرمومنان علی (ع) در نخستین خطبه نهج البلاغه فرموده اند: آغاز دین، معرفت خداست .

آقای مروی با تاکید بر اینکه دین ما با معرفت آغاز می شود، اضافه کرد: معرفت دینی از طریق آموزه های قرآن، پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بدست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در رواق ها و مکان های مطهر مسقف محدود شده است

تردد در رواق ها و مکان های مطهر مسقف محدود شده است