مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-02حوادث

کشف مرفین در خودروی نعش کش


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف 24 کیلوگرم مرفین از داخل یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد در محور سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری سرهنگ علیرضا ثقفی در جمع خبرنگاران از کشف 24 کیلوگرم مرفین از داخل یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد در محور سوادکوه خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد در محور سوادکوه حامل موادمخدر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی خودروی مورد نظر که یک دستگاه خودرو ویژه حمل جسد بوده در محور سوادکوه به سمت تهران شناسایی شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از اقدامات ویژه پلیسی برای توقیف این خودرو در این محور خبر داد و افزود: با توقیف خودرو، ماموران در بازرسی از آن موفق شدند، بیش از 24 کیلوگرم موادمخدر از نوع مرفین که داخل کاور و در پوشش جسد جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری 2 متهم در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/86041/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مرفین در خودروی نعش کش

کشف مرفین در خودروی نعش کش