مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-02فرهنگي

تجلیل از خالق ظریف ترین خشت سفالی جهان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با حضور در کارگاه استاد حبیب دانایی فرد خالق ظریف ترین خشت سفالی جهان از این هنرمند تجلیل کرد.

- ایسنا/سمنان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با حضور در کارگاه استاد "حبیب دانایی فرد" خالق ظریف ترین خشت سفالی جهان از این هنرمند تجلیل کرد.

مهدی جمال روز پنج شنبه 12 تیر ماه و با حضور در کارگاه این هنرمند پیشکسوت در مهدیشهر، از مجموعه آثار سفالی این هنرمند از جمله ظریف ترین خشت سفالی جهان منقش به زیارت عاشورا و خشت امام رضا (ع) بازدید کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با تاکید بر اینکه آثار این هنرمند بیش از پیش باید در سطح بین الملل معرفی شود، گفت: خلق کوزه بدون چرخ سفالگری و کتاب قرآنی سفالی از تولیدات منحصر به فرد استاد دانایی فرد است که باید در سطح جهانی دیده شود.

خالق ظریف ترین خشت سفالی جهان نیز در این دیدار گفت: عشق و علاقه به خالق هستی، ائمه اطهار و معصومین، یکی از مهم ترین انگیزه های وی برای خلق آثار جدید بوده است.

حبیب دانایی فرد با بیان اینکه خشت سفالین ان الحسین مصباح الهدا و سفینه النجاه به موزه حضرت ابوالفضل العباس (ع) در کربلا اهداء شده است، افزود: این اثر سفالین با عنوان حسین (ع) خورشید عالم هستی در ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خالق ظریف ترین خشت سفالی جهان

تجلیل از خالق ظریف ترین خشت سفالی جهان