مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-02حوادث

انهدام باند آدم ربایی در سرپل ذهاب/دستگیری 4 آدم ربا


کرمانشاه_ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند و دستگیری 4 آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر سرپل ذهاب کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: 30 فروردین امسال یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهر سرپل ذهاب به پلیس گزارش شد که طی آن 4 نفر با مراجعه به درب منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن دختر جوانی می کنند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد سرکرده باند آدم ربا خواستگار دختر جوان بوده اما با مخالفت خانواده وی روبرو شده و به همین خاطر همراه با دوستانش تصمیم به ربودن او گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع طرح مهار توسط پلیس شهرستان اجرا و خودروی ام وی ام متعلق به آدم ربایان در ورودی روستای ریزه وند شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو عوامل آدم ربایی با توجه به تاریکی شب موفق به فرار می شوند اما دختر جوان ربوده شده بدون اینکه آسیبی ببیند نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش می شود.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و 3 عدد فشنگ جنگی در داخل خودروی آدم ربایان یادآور شد: با توجه به شناسایی عوامل آدم ربایی، کاراگاهان پلیس آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند آدم ربایی در سرپل ذهاب/دستگیری 4 آدم ربا

انهدام باند آدم ربایی در سرپل ذهاب/دستگیری 4 آدم ربا