مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-02سياسي

80 میلیارد تومان کمک آستان قدس رضوی به آسیب دیدگان از کرونا


تولیت آستان قدس رضوی از کمک 80 میلیارد تومانی این نهاد به آسیب دیدگان از کرونا در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما که در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) به صورت زنده از حرم مطهر امام رضا(ع) پخش شد، بابیان اینکه آموزه های اسلامی بر معرفت دینی تأکید ویژه دارد، اظهار کرد: اسلام بامعرفت آغاز شده است، نخستین آیاتی که بر پیامبر اسلام(ص) وحی شد، سوره علق و بحث خواندن، علم و دانش و معرفت بود.

وی با طرح این سؤال که معرفت دینی از چه طریق به دست می آید؟ توضیح داد: معرفت دینی از طریق آموزه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دست می آید، پیامبر عظیم الشأن اسلام فرمودند اگر می خواهید در مسیر درست گام بردارید و گمراه نشوید به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تمسک جویید این دو، معیار معرفت انسان هستند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: ما نمی ‎توانیم بر اساس برداشت ها و احساسات شخصی در مورد معنویات، آموزه های دینی و مقام امامت سخن بگوییم، البته احساسات درجای خود بسیار ارزشمند است و آنگاه که احساسات با پشتوانه عقلانی و معرفتی همراه باشد موجب کمال و تعالی انسان می شود، لذا در قرآن نسبت به تدبر و تعقل بسیار سفارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد تومان کمک آستان قدس رضوی به آسیب دیدگان از کرونا

80 میلیارد تومان کمک آستان قدس رضوی به آسیب دیدگان از کرونا