مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-02اقتصادي

بهره برداری از فاز نخست آزادراه خرم آباد-بروجرد-اراک در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، خیراله خادمی صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی در حال برگزاری است، در خصوص آخرین وضعیت پروژه راه آهن دورود، خرم آباد، اندیمشک اظهار کرد: بخشی از مطالبات پیمانکار و تملک اراضی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه اعتبار کامل پروژه تخصیص داده شده، اما این میزان پایین است و از این رو امسال مقرر شد که از طریق اوراق مشارکت به این پروژه کمک شود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها با بیان اینکه برای پروژه راه آهن دورود، خرم آباد، 120 میلیارد تومان را از طریق اوراق مشارکت پیشنهاد دادیم، افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور نیز این پیشنهاد را پذیرفته و پروژه را در ردیف پروژه های مشارکتی قرار داده است.

خادمی همچنین در خصوص آزادراه خرم آباد، بروجرد، اراک افزود: این پروژه در کنار 5 پروژه قابل بهره برداری در سال 99 قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 60 میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص داده شده که برای خرید قیر مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 250 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نیاز است، گفت: پیشنهاد می شود این مبلغ باقی مانده از سهم دولت از طریق فروش اسناد خزانه و اوراق مشارکت تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست آزادراه خرم آباد-بروجرد-اراک در سال جاری

بهره برداری از فاز نخست آزادراه خرم آباد-بروجرد-اراک در سال جاری