مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-02سياسي

دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی در فضای مجازی است


امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه هجمه دشمن نشان دهنده برنامه ریزی برای فضای مجازی است گفت: دشمن به دنبال آن است که این فضا را به همین شکل موجود حفظ کند تا بتواند تهاجمات فرهنگی خود را با شدت انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه ای طلاب استان همدان اظهار داشت: امروز اهمیت و ضرورت در ورود به فضای مجازی بر همگان روشن است چرا که کنترل و مدیرت این فضا به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: اینکه اظهار نظرها در مورد فضای مجازی و مدیریت آن، مورد هجمه دشمن قرار می گیرد، نشان دهنده آن است که وضعیت فعلی مطلوب دشمنان نظام و اسلام است و ابزاری برای هجمه بر ارزش ها و هنجارها قرار گرفته است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه این حجم از هجمه نشان دهنده برنامه ریزی دشمن برای فضای مجازی است، بیان کرد: دشمن به دنبال آن است که این فضا را به همین شکل موجود حفظ کند تا بتواند تهاجمات فرهنگی خود را با شدت انجام دهد.

وی با بیان اینکه همه دلسوزان نظام معتقد به مدیریت فضای مجازی هستند، مطرح کرد: اگر کسی غیرت دینی و تعصب نسبت به اسلام داشته باشد نمی تواند نسبت به این موضوعات بی تفاوت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی در فضای مجازی است

دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی در فضای مجازی است