مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-02پزشكي

دانشجویان علوم پزشکی بیمه تامین اجتماعی می شوند/جزییات ثبت نام بیمه سلامت


مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بیمه سلامت دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: دانشجویان دوره دستیاری و دکترای تخصصی ph.

- مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام بیمه سلامت دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: دانشجویان دوره دستیاری و دکترای تخصصی ph.

d می توانند با مراجعه به پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، ثبت نام خود را برای داشتن بیمه سلامت نهایی کرده، تا در اسرع وقت اطلاعات به دست آمده در اختیار سازمان بیمه سلامت ایران جهت صدور دفترچه برای این دسته از دانشجویان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس رحمان خدابنده لو ضمن بیان این مطلب به تشریح چگونگی اجرایی شدن بیمه سلامت دستیاران و دانشجویان دکترای تخصصی ph.

d پرداخت و گفت: برگزاری جلسات مکرر با دبیران شورای مرکزی شوراهای صنفی دانشجویان و دبیران شورای مرکزی شوراهای صنفی دستیاران و ph.

d به ما کمک کرد تا بتوانیم از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفته و در مسیر رفع این مشکلات اقدام کنیم.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دانشجویان شورای مرکزی شوراهای صنفی دستیاران و دکترای تخصصی، داشتن بیمه درمانی بود تا در صورت بروز مشکلات سلامتی، این د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی بیمه تامین اجتماعی می شوند/جزییات ثبت نام بیمه سلامت

دانشجویان علوم پزشکی بیمه تامین اجتماعی می شوند/جزییات ثبت نام بیمه سلامت