مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 19:152020-07-01سياسي

جلوی گسترش شبکه فساد گرفته شود/ مجلس با جدیت دنبال مبارزه با مفسدان است


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که دست به فساد می زند تنها نیست و به صورت شبکه ای کار می کند گفت: باید از گسترش شبکه جلوگیری شود.

-  هادی بیگی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مفسدان اظهار کرد: فرمایشات ایشان باید فصل الخطاب باشد.

وی با بیان اینکه مقابله و مبارزه با فساد امری مهم و اجتناب ناپذیر در جامعه اسلامی بوده و باید با آن مبارزه شود افزود: به فرموده رهبری باید دست مفسد قطع شود، از همه مهمتر اینکه اگر این کار را نکنیم  فساد به شدت واگیردار است و به جامعه سرایت می کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که دست به فساد می زند تنها نیست و به صورت شبکه ای کار می کند افزود: باید از گسترش شبکه جلوگیری شود.

وی مبارزه با فساد را نیازمند برنامه دانست و با اشاره به اینکه بدون برنامه ریزی نمی توان جلوی فساد را گرفت تصریح کرد: در مبارزه با فساد نباید خسته شد و موضوع را نادیده گرفت بلکه باید در درازمدت و به صورت ریشه ای موضوع را بررسی کرده و ریشه فساد را بخشکانیم.

بیگی نژاد با بیان اینکه اولین قدم مجلس مبارزه با پرونده هایی است که در حال حاضر در حال انجام است گفت: مبارزه با پرونده های فساد باید جریان سازی شود و تنها با آی دزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی گسترش شبکه فساد گرفته شود/ مجلس با جدیت دنبال مبارزه با مفسدان است

جلوی گسترش شبکه فساد گرفته شود/ مجلس با جدیت دنبال مبارزه با مفسدان است