مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-01فرهنگي

خلع ید بهره بردار کاروانسرای شاه عباسی کرج دنبال می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز گفت: خواهان خلع ید بهره بردار کاروانسرای شاه عباسی کرج هستیم و این تصمیم را عملیاتی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون محمدی بعد ازظهر چهارشنبه در دویست ویکمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان البرز، اظهار کرد: متاسفانه در استان البرز موزه وجود ندارد.

در گام نخست موزه نقاشی های تاریخی ایران در کاخ سلیمانیه افتتاح می شود.

وی با اشاره به بهره برداری از موزه هنر و تاریخ کشاورزی واقع در ساختمان مارکوف، گفت: زمینه بازدید مردم و گردشگران از مجموعه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران باید فراهم شود، از طرفی شهر کرج نیاز به یک بازار شبانه توریستی دارد که می تواند در دل این مجموعه دانشگاهی ایجاد شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه قرار است تور البرزگردی راه اندازی شود، گفت: تبدیل کرج به مقصد مسافران و گردشگران اهمیت بالایی دارد، کرج یک مترو پلیس است و باید محصول و ساختار گردشگری یک کلان شهر را دارا باشد.

حمام مصباح کرج به سبک قاجاری آماده سازی می شود محمدی با اشاره به اینکه در زمینه تبدیل استان البرز به مرکز برندسازی گردشگری سلامت و قطب بوم گردی، گفت: البرز ساز و کار ایجاد اکسپوی عشایری را دارد، در این راستا در دو نقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید بهره بردار کاروانسرای شاه عباسی کرج دنبال می شود

خلع ید بهره بردار کاروانسرای شاه عباسی کرج دنبال می شود