مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-01فرهنگي

تندیس «رودکی» به دانشجویان شاعر رسید


آیین پایانی نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی همزمان با روز نکوداشت «صائب تبریزی»، به صورت برخط برگزار و دانشجویان شاعر شایسته دریافت تندیس «رودکی» معرفی شدند.

- آیین پایانی نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی همزمان با روز نکوداشت صائب تبریزی ، به صورت برخط برگزار و دانشجویان شاعر شایسته دریافت تندیس رودکی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این برنامه که به صورت برخط (آنلاین) از طریق اینترنت و فضای مجازی، با کارگردانی تلویزیونی در استودیو مبین پخش شد، دکتر عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، در سخنانی، درباره انگیزه و ضرورت های برگزاری چنین جشنواره ای و نیز چشم انداز آینده آن سخن گفت.

سپس در میزگردی، سعید بیابانکی، عبدالجبار کاکایی و اسماعیل امینی، به عنوان شاعر و از اعضای شورای سیاست گذاری و هیات داوران جشنواره، درباره ی وضعیت شعر دانشجویی و ضرورت های آینده آن صحبت کردند.

همچنین علیرضا بهرامی – شاعر و دبیر علمی جشنواره ملی شعر دانشجویی – در سخنانی، با سپاس از مشارکت بیش از 900 نفر از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز علمی سراسر کشور، گفت: خوشحالم که در میان شرکت کنندگان، هم زبانان افغانستانی مقیم ایران نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس «رودکی» به دانشجویان شاعر رسید

تندیس «رودکی» به دانشجویان شاعر رسید