مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 12:002020-07-01اقتصادي

امروز سهام کدام شرکت ها شاخص کل بورس را بالا کشید؟


امروز ( چهارشنبه) شرکت های سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، معدنی و صنعتی چادرملو و سیمان تهران در بورس و معامله گران شرکت های آهن و فولاد ارفع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 66هزار و 44واحدی در ارتفاع یک میلیون و 612هزار و 889واحد به کار خود پایان داد و بیش از 9میلیارد و 180میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 13هزار و 740میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 391هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت های سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، معدنی و صنعتی چادرملو و سیمان تهران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت های بهنوش ایران، فروسیلیس ایران و قند ثابت خراسان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 2میلیارد و 519میلیون ورقه به ارزش 5هزار و 460میلیارد تومان در 715هزار و 807نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 483واحد رشد کرد و در ارتفاع 17000واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت های آهن و فولاد ارفع، سرمایه گذاری مسکن الوند و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت های دامداری تلیسه نمونه، هتل پارسیان کوثر اصفهان و شیر پاستوریزه پگاه گلپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز سهام کدام شرکت ها شاخص کل بورس را بالا کشید؟

امروز سهام کدام شرکت ها شاخص کل بورس را بالا کشید؟