مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-01فرهنگي

تولید مجموعه طنز تلویزیونی «شیش و ده» در حمام تاریخی ابراهیم آباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی،  مصطفی مرزبان اظهار کرد: مراحل تصویربرداری سریال 13 قسمتی طنز شیش و ده با لهجه شیرین بومی در حمام  تاریخی روستای ابراهیم آباد و قنات جهانی این روستا آغاز شده است.

وی افزود: بازیگران و هنرمندان بومی استان مرکزی و همچنین  هنرمند مطرح و محبوب کشور حسین رفیعی در  این حمام تاریخی و ثبت ملی شده روستای ابراهیم آباد (زادگاه پدریشان) به ایفای نقش پرداخته اند.

مرزبان گفت: مجموعه طنز تلویزیونی شیش و ده قرار است بعد از مراحل تولید و مونتاژ به زودی از شبکه ملی و استانی پخش  شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: سینما و تلویزیون به دلیل جذابیت های بصری بالا و توانایی قابل توجه در جلب مخاطب یکی از ابزارهای مهم در معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری است که بهره گیری از آنها نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح است.

مرزبان تصریح کرد: اثرگذاری عمیق برنامه های تلویزیونی و سینمایی در جهان بدون مرز کنونی سبب شده است تا سیاستگذاران عرصه های فرهنگی و اقتصادی به دنبال تسخیر این فضا برای ترویج فرهنگ، آداب و رسوم و دستیابی به بازارهای جهانی در تمامی عرصه ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مجموعه طنز تلویزیونی «شیش و ده» در حمام تاریخی ابراهیم آباد

تولید مجموعه طنز تلویزیونی «شیش و ده» در حمام تاریخی ابراهیم آباد