مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 12:552020-06-30سياسي

تمام 41 کارگر آذرآب تبرئه شدند


رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه تمام 41 کارگر آذرآب تبرئه شدند از نگاه حمایتی دستگاه قضا از بخش کارگری و تولید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در حالی که در روزهای اخیر جریان رسانه ای ضدانقلاب در خبری دروغ به محکومیت قطعی کارگران آذرآب به منظور حمله علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت، در همان مقطع رییس کل دادگستری استان مرکزی با رد اد‌عای رسانه‌های خارجی و متاسفانه برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی که بدون اطلاع اقدام به انتشار خبر محکومیت کارگران کرده بودند درباره این خبر توضیح داد.

امروز اما به فاصله 5 روز، رییس کل دادگستری استان مرکزی با تکمیل خبر قبلی بار دیگر رسانه‌های معاند را رسوا کرده و از تبرئه تمام 41 کارگر آذرآب خبر داد تا نشان دهد دستگاه قضایی در حمایت از بخش تولید و کار همواره تلاش جدی دارد.

عملیات روانی ضدانقلاب علیه ایران/ صدور حکم زندان برای 42 کارگر ‌شرکت آذرآب‌ دروغ بود رییس کل دادگستری استان مرکزی دقایقی پیش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم از تبرئه تمام کارگران آذرآب در دستگاه قضا در استان خبر داد و اظهار داشت: یکی از تاکیدات رییس دستگاه قضایی حمایت از بخش تولید و کارگران بوده که در این مدت نیز این موضوع با جدیت در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفته و همان طور که در با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام 41 کارگر آذرآب تبرئه شدند

تمام 41 کارگر آذرآب تبرئه شدند