مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 12:452020-06-30سياسي

«زیلایی» نظاره گر همیشگی محرومیت/ آبی که هدر می رود، دامی که خریدار ندارد


خبرگزاری فارس، یاسوج (منطقه لوداب) - صادق بهادران؛ منطقه زیلایی از توابع شهرسان مارگون، در فاصله 100 کیلومتری از مرکز استان کهگلویه و بویراحمد (یاسوج) و 70 کیلومتری از شهر لردگان قرار دارد.

مردمان این دهستان در زمان جنگ تحمیلی، جان بر کف به سوی میدان حق علیه باطل شتافته که بعضی از این بزرگواران با خداوند معامله کرده و جان خود را دادند و کم نیستند افرادی که افتخار جانبازی را با خود یادگار دارند.

 دهستان زیلایی در سرشماری سال 1385  تعداد 12 هزار نفر جمعیت ولی در سرشماری سال 1395 کمتر از 10 هزار نفر جمعیت داشته که این کاهش جمعیت جای تامل دارد! به همین منظور پای صحبت ها و درد دل یکی از فرهنگیان این منطقه عباس پورعطایی نشستیم تا از منظری دیگر زیلایی قهرمان اما مظلوم و محروم را رصد کنیم.

  پورعطایی می گوید: ما مردم زیلایی انقلاب و نظام را دوست داریم و در هر عرصه ای که رهبر فرزانه انقلاب امر داشته باشند، اطاعت از ایشان را ارج نهاده و از جان و مال خود برای انقلاب مایه خواهیم گذاشت.

ولی این عشق و ساده زیستی مردم دلیلی نمی شود که مسولان حرف و حق ما را نادیده بگیرند و در کل استان منطقه ما را با محرومیت بشناسند.

مردم دیار زیلایی حق انقلاب را ادا کرده اند ولی مسوولان چه موقع می خواهند حق این مردم را ادا خواهند کنند؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیلایی» نظاره گر همیشگی محرومیت/ آبی که هدر می رود، دامی که خریدار ندارد

«زیلایی» نظاره گر همیشگی محرومیت/ آبی که هدر می رود، دامی که خریدار ندارد