مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-30ورزشي

ساماندهی اوقات فراغت در شاهرود نیازمند راهبرد سالانه است


فرماندار شاهرود با بیان اینکه ساماندهی اوقات فراغت باید با تدوین برنامه راهبردی سالانه همراه شود، گفت: در این راستا می بایست ظرفیت های دستگاه های اجرایی تجمیع، - نظارت و ارزیابی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری ظهر سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شاهرود به میزبانی فرمانداری با اشاره به ضرورت برنامه داشتن مدون در زمینه ساماندهی امور جوانان، بیان کرد: برای ساماندهی امور جوانان نیازمند یک نوع برنامه راهبردی سالانه و دقیق هستیم.

وی با بیان اینکه در این برنامه باید نحوه به کارگیری ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود مشخص شود، ابراز کرد: برنامه ریزی جامع برای دانش آموزان و دانشجویان با استفاده از ظرفیت های موجود می بایست موردتوجه قرار گیرد.

برگزاری برنامه های ویژه جوانان و نوجوانان رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود نیز در این نشست ضمن بیان اینکه در سال 98 چهار هزار و 563 برنامه اوقات فراغت در سطح شهرستان برگزارشده است، گفت: 19 دستگاه اجرایی شهرستان کار ساماندهی و برنامه ریزی این برنامه ها را بر عهده داشتند.

مجید محمدی با بیان اینکه این برنامه ها در 395 مرکز و پایگاه در موضوع اوقات فراغت اجرا شد، ابراز داشت: شاهرود در اجرای برنامه های اوقات فراغت عملکرد خوبی داشت و همچنین شاهد بودیم که 10 گروه نظارت و ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی اوقات فراغت در شاهرود نیازمند راهبرد سالانه است

ساماندهی اوقات فراغت در شاهرود نیازمند راهبرد سالانه است