مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 09:402020-06-30فرهنگي

بذله گویی پرکار که زندگی را دست می انداخت


اصغر نوری در چهارمین نشست از برنامه  «یک هفته با چخوف» گفت: به گواه یادداشت ها و مقالات بازیگران و کارگردانان هنر مسکو بسیار بذله گو بود و از سویی همیشه زندگی را دست می انداخت و از سویی دیگر مدام کار کرد.

- اصغر نوری در چهارمین نشست از برنامه   یک هفته با چخوف گفت: به گواه یادداشت ها و مقالات بازیگران و کارگردانان هنر مسکو بسیار بذله گو بود و از سویی همیشه زندگی را دست می انداخت و از سویی دیگر مدام کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، چهارمین نشست از برنامه یک هفته با چخوف با سخنرانی اصغر نوری درباره روزمرگی در نمایشنامه های چخوف به صورت مجازی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی اصغر محمدخانی، معاون فرهنگی شهر کتاب، گفت: در طول این هفته تقریباً 40 مطلب یادداشت، مقاله، فایل صوتی و تصویری به دست ما رسید که در فضای مجازی منتشر شد.

همچنین، بیش از 300هزار نفر از طریق سایت، فضای اینستاگرام، کانال تلگرامی شهر کتاب و رسانه های دیگری چون خبرگزاری ها و مطبوعات و سایت های دانشگاهی ایران و روسیه این برنامه را دنبال کردند و علاقه مندی خودشان را به یکی از بزرگ ترین نویسندگان جهان ابزار کردند و بر اهمیت چخوف و آموزه های او صحه گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذله گویی پرکار که زندگی را دست می انداخت

بذله گویی پرکار که زندگی را دست می انداخت