مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:552020-06-30فرهنگي

دانشگاه استعدادها را کشف و نابود می کند


در مراسم پایانی «جشنواره ملی شعر دانشجویی» که با اهدای تندیس رودکی به برگزیدگان همراه بود به این نکته اشاره شد که دانشگاه استعدادها را کشف و نابود می کند.

- در مراسم پایانی جشنواره ملی شعر دانشجویی که با اهدای تندیس رودکی به برگزیدگان همراه بود به این نکته اشاره شد که دانشگاه استعدادها را کشف و نابود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی نخستین جشنواره شعر دانشجویی امروز صبح (سه شنبه، دهم تیرماه) همزمان با روز نکوداشت صائب تبریزی به صورت آنلاین برگزار شد.

سعید بیابانکی که اجرای این مراسم را برعهده داشت، از جشنواره شعر دانشجویی به عنوان یک رویداد فرخنده در عرصه شعر جوان و دانشجویی یاد کرد و گفت: این جشنواره در طول سال گذشته ساری و جاری بود که در انتهای سال به بیماری طاقت فرسای کرونا برخورد و امکان برگزاری رویدادها به صورت حضوری میسر نبود، به همین دلیل آیین پایانی مراسم به صورت مجازی برگزار می شود.

این شاعر در ادامه افزود: امروز به سال های دور پرت شدم؛ سال هایی که کنگره شعر دانشجویی برگزار می شد و ما روزشماری می کردیم که در این مراسم شرکت کنیم.

چه روزگار خوشی داشتیم؛ از این کنگره چهره های جدیدی بیرون آمدند و به جامعه شعر معرفی شدند و استعدادهای فراوانی از این جشنواره ها کشف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه استعدادها را کشف و نابود می کند

دانشگاه استعدادها را کشف و نابود می کند