مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 07:102020-06-30سياسي

روحانی: موانع گسترش کسب و کارهای مجازی را رفع کنید


حسن روحانی دستگاه های ذیربط را موظف کرد در جهت رفع موانع گسترش کسب و کارهای مجازی اقدام کرده و برای کمک به رونق آن دسته از کسب و کارهایی که در ایام کرونا رونق یافته و استعداد افزایش اشتغال در آنها بیش از دیگران است، - برنامه ریزی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، رییس جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت پس از استماع گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ایجاد مشاغل جدید در دوره کرونا، لزوم استفاده از فرصت دوره کرونا برای توسعه دولت الکترونیک را ضروری خواند و بر ضرورت برنامه ریزی و آمادگی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری فصل جدید تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بر بستر شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.

حسن روحانی روز سه شنبه همچنین دستگاه های ذیربط را موظف کرد در جهت رفع موانع گسترش کسب و کارهای مجازی اقدام کرده و برای کمک به رونق آن دسته از کسب و کارهایی که در ایام کرونا رونق یافته و استعداد افزایش اشتغال در آنها بیش از دیگران است، برنامه ریزی کند.

رییس جمهور اظهارداشت: لازم است کارگروهی برای تنظیم روابط بخش خصوصی و دولت در حوزه خدمات نوآورانه در وزارتخانه های تخصصی با حضور وزارت ارتباطات، معاونت علمی و فناوری و وزارت اقتصاد تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: موانع گسترش کسب و کارهای مجازی را رفع کنید

روحانی: موانع گسترش کسب و کارهای مجازی را رفع کنید