مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 تیر 1399 ساعت 06:352020-06-30اقتصادي

20 واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک ها درآمده اند


معاون برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: 20 واحد تولیدی در شهرستان به تملک بانک ها درآمده اند.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد گفت: 20 واحد تولیدی در شهرستان به تملک بانک ها درآمده اند.

احمد گودرزیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته 20 واحد تولیدی راکد در بروجرد احیا شدند و زمینه اشتغال 350 نفر مهیا شده است.

وی تصریح کرد: کلنگ زنی کارخانه فروسیلیس و احیای شهرک صنعتی شماره دو بروجرد اولین اقدام در راستای احیاء و تقویت صنعت این شهرستان بود.

معاون برنامه ریزی، توسعه و هماهنگی اقتصادی فرمانداری بروجرد خاطرنشان کرد: کارخانه خودروسازی عظیم خودرو که غیرفعال شده بود مجدد فعالیت خود را آغاز کرده است.

گودرزیان اضافه کرد: برنامه برای آینده ایجاد 2000 فرصت شغلی است که با یک فرد و یک اداره محقق نخواهد شد و این امر با کمک کلیه مسئولین محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: 20 واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک ها درآمده اند که باید کمک شود این واحد از تملک بانک ها خارج و به چرخه تولید بازگردند.

معاون فرماندار بروجرد با بیان اینکه آمار دقیق از بیکاران شهرستان در دست نیست، افزود: به طور تقریبی 12 هزار بیکار در بروجرد وجود دارد که برای اشتغال آنها باید برنامه ریزی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک ها درآمده اند

20 واحد تولیدی در بروجرد به تملک بانک ها درآمده اند